T.E.H.D.A.S. viikkokatsaus (viikolle noin 38)
Hyvää maanantaita kollektiivi. Itse olen ollut kylvyssä koko aamupäivän katsoen youtube-videoita Star Trekin historiasta. Se ehkä resonoi tervehdyksessä. Olinko luvannut olla jossain muualla? Ehkä. Mutta vitut, sanon minä. Vai mitä? …